Ako sme o 423 % zvýšili klientovi sledovanosť na LinkedIne?
LinkedIn je dnes jednou z najdôležitejších platforiem pre B2B (business to business) marketing. Firmy tu môžu efektívne budovať svoju značku, rozširovať sieť kontaktov a generovať kvalitné leady. V súčasnosti je považovaný za najlepší priestor na zvýšenie povedomia o značke a budovanie dôvery.
Začiatkom roku 2023 sme začali s intenzívnou správou LinkedInu Duálnej Akadémie.
Duálna Akadémia je vzdelávacia inštitúcia, ktorá poskytuje stredoškolské a celoživotné odborné vzdelávanie.
Zatiaľ čo sa na ich ostatných sociálnych sieťach dlhodobo venujeme najmä každodennému životu stredoškolákov, ktorí študujú na Súkromnej strednej odbornej škole automobilovej Duálna Akadémia, LinkedIn sme sa rozhodli zamerať najmä na zvyšovanie povedomia o značke, dvíhanie kredibility a utvrdzovanie obchodno-partnerských vzťahov.
Využívali sme predovšetkým autentické fotografie priamo z Duálnej Akadémie, z ich pravidelných eventov, kurzov či iných odborných aktivít. Prezentovali sme hlavne akreditované kurzy celoživotného vzdelávania a spájali sme Duálnu Akadémiu s jej partnermi nielen v digitálnom svete. Patria medzi nich napríklad Volkswagen Slovakia, Daikin, Škoda Auto Slovensko, ZSE, Slovnaft a iní.
Za menej ako dva roky sme dokázali zvýšiť počet sledovateľov o 423 % – a to všetko bez jediného eura investovaného do reklám.
Ako hovorí PR a Marketing specialist z Duálnej Akadémie, Natália Segura, systematická práca sa vypláca. A práve tento prístup nám umožnil dosiahnuť významný úspech – organický nárast sledovateľov na LinkedIne o 423 % od začiatku našej každodennej spolupráce do augusta 2024.
Kľúč k úspechu
Naša práca by však nebola taká úspešná bez intenzívnej spolupráce s Duálnou Akadémiou. Kľúčovým faktorom bolo dodávanie relevantných podkladov zo strany klienta, naše pravidelné fotografovanie, tvorba videií a autentického obsahu či aktívne využívanie osobných kontaktov práve zo strany Duálnej Akadémie a najmä Natálie a Martina Mihalca, ktorý pôsobí v Duálke na pozícii Strategy & Innovation.
Vďaka patrí aj zorganizovaniu školenia o LinkedIne, ktoré pomohlo zamestnancom lepšie porozumieť potenciálu tejto platformy.
Týmto spôsobom sa pre mnohých z nich transformoval z len „online životopisu“ na obľúbenú sociálnu sieť, ktorú radi a s chuťou pravidelne navštevujú. LinkedIn totiž dokáže prepájať profesionálov, podporovať spolupráce, vzdelávať a neustále pomáha zdokonaľovať sa v profesijnom živote.
Tento príklad zdôrazňuje, že úspešná LinkedIn stratégia nie je len o agentúre, ktorá spravuje váš profil, ale aj o angažovaní sa samotného klienta. Táto synergia je rozhodujúca pre dosiahnutie výsledkov.
A hoci sa výsledky zvyčajne nedostavia ihneď, dôležitá je práve kontinuálna a autentická správa, ktorá sa postupne dostáva k publiku v podobe budovania značky.
Aj my chceme rásť na LinkedIne
Ďakujeme všetkým, ktorí sa na tomto úspechu podieľali a tešíme sa na nové výzvy, ktoré nás čakajú. Naša cesta na LinkedIne je len začiatkom a veríme, že s rovnakou zanietenosťou a spoluprácou budeme aj naďalej rásť a prinášať hodnotný obsah. Spoločne tak budujeme silnú a dôveryhodnú značku Duálnej Akadémie.
#dualka